رفع مشکل ورود به اینستاگرام
نوشته شده توسط : danial

همانطور که می دانید اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفداره که کاربران زیادی دارد و از طرفی هم روزانه به تعداد این افراد افزوده می شود. با توجه به استقبال کاربران کم کم این شبکه اجتماعی تبدیل به فضایی برای ارائه مطالب آموزشی ، کسب و کار و تجارت ، تبلیغات و ... شد . مسلما زمانی که کاربران همزمان از هر جای دنیا وارد این برنامه شوند و با آن کار کنند ،  ممکن است خطاهایی هنگام ورود دریافت کنند و با مشکل باز نشدن اینستاگرام مواجه شوند. ارورهایی نظیر An unknown network error has occurred ،  Too many users have been registered  و ... نمونه هایی از این مشکلات است .

 

خطای ورود به اینستاگرام به دلیل تنظیم نبودن ساعت و تاریخ

یکی دیگر از دلایل خطای ورود به اینستاگرام تنظیم نبودن ساعت و تاریخ دستگاه شماست ، بهتر است وارد تنظیمات شده و بعد در قسمت  Date and Time ، تیک گزینه Automatic date & Time رو بزنید تا به صورت اتوماتیک ساعت و تاریخ تنظیم شود.

 

خطای ورود به اینستاگرام به دلیل آپدیت نبودن برنامه

همانطور که می دانید هر برنامه ای هر چند وقت یکبار ، به روز رسانی شده و نسخه جدیدی از آن ارائه می شود که در این نسخ ، ایرادهای نسخه قبلی برنامه از بین رفته و قابلیت های جدیدی هم به آن اضافه می شود. حال اگر نسخه برنامه اینستاگرام شما قدیمی شده باشد ، ممکن است هنگام ورود به برنامه با خطاهایی مواجه شوید. از این رو توصیه می کنیم از نصب بودن آخرین نسخه برنامه اینستاگرام روی دستگاه خود اطمینان خاصل نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خطاهای ورود به اینستاگرام ، به سایت رفع مشکلات موبایل هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/77/رفع-مشکل-ورود-به-اینستاگرام.html

 

 





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: